مشاوره خريد کارتخوان برای وکلا

,

در این مقاله قصد داریم به مشاوره خرید کارتخوان برای وکلا بپردازیم.

کارتخوان ها تنوع بسیار زیادی دارند، تا امروز که این مقاله را می نویسیم حدود 50 مدل از دستگاه های کارتخوان در برندهای مختلف در ایران عرضه می شود که این تنوع رو به افزایش نیز می باشد.

دستگاه پوز یا همان کارتخوان یا به بیان دیگر پایانه فروشگاهی در مدل های متفاوت و دسته بندی های مختلفی عرضه شده اند که می توان با شاخص های معینی آنها را تفکیک کرد

 

کارتخوان ثابت یا سیار ؟

کاربرد هر کدام از این کارتخوان ها متفاوت است ، کارتخوان های ثابت از ۳ روش اصلی برای ارتباط بهره می برند:

  • خط تلفن یا dial up
  • استفاده از مودم یا LAN
  • وای فای بدون سیم

کارتخوان های سیار هم در ۳ حالت کلی عرضه می شوند:

  • سیم کارت خور ، که همان کارتخوان های روتین و معمول سیار هستند.
  • وای فای دار که علاوه بر سیم کارت از وای فای هم بهره می برند.
  • بدون سیم کارت و بلوتوثی ، که اغلب کارتخوان های جیبی این قابلیت را دارند و با بلوتوث به موبایل وصل شده و با بهره گیری از ارتباط اینترنتی موبایل می توانند تراکنش را انجام دهند.

البته نسل دیگری از کارتخوان ها نیز به نام کارتخوان های هوشمند اندرویدی نیز وجود دارد که در مقاله ای با عنوان « همه چیز درباره کارتخوان های اندرویدی » به طور کامل به آنها پرداخته ایم.

 

توجه

مجموعه مینیتک دارای جواز کسب از اتحادیه کسب و کارهای مجازی با 5 سال سابقه کار مفید در بازار کار و  عضو رسمی اتحادیه تعمیرات الکترونیک به آدرس:البرز، کرج، بلوار مطهری، ابتدای خیابان آزادی، پلاک 1، واحد می باشد.

 

هدف از این مقاله آن است که شما بدانید چه دستگاه های کارتخوانی برای کار شما به عنوان یک وکیل ، مشاور یا مجموعه ای که تعداد کمی تراکنش در ماه دارد ولی نیاز دارد که دستگاه کارتخوان را همیشه همراه خود داشته باشد مناسب است.

 

تفاوت کارتخوان آکبند با ریفر و استوک:

در این قسمت به تفاوت کارتخوان آکبند با ریفر و استوک خواهیم پرداخت.

دستگاه های کارتخوان به دو شکل آکبند و غیر آکبند ( ریفر و استوک ) در بازار توزیع می شوند.

  • کارتخوان آکبند: شرکت تولیدکننده برای اولین بار دستگاه را به بازار عرضه می کند. اغلب یکسال گارانتی دارند. بعضی از برندها مثل کارتخوان سیار و وای فای دار آکبند TP50 گارانتی تعویض 3 ماهه نیز دارند.
  • کارتخوان استوک: فرض کنید شخصی مالکیت یک دستگاه را داشته و در صورت عدم نیاز ، آن را به دیگری واگذار می کند ، بدون گارانتی و بدون خدمات پس از فروش ، درست مثل یک میز یا موبایل یا یک کالای ساده که از شخصی به شخص دیگر فروخته می شود.
  • کارتخوان ریفر: اما دستگاه پوز ریفر یک پایانه فروشگاهی است که توسط بانک به صورت آکبند و امانی عرضه شده بوده ولی دارنده دستگاه به تعداد مورد نظر با دستگاه تراکنش نزده و در کل در صورتی که مشترک ، روی دستگاه پوز بانکی تعداد کمی تراکنش ماهانه انجام بدهد ، دستگاه کارتخوان توسط بانک از مشتری های کم تراکنش بازپس گرفته شده و جمع آوری می شوند. ما در مرکز فروش و تعمیرات تخصصی کارتخوان مینیتک ، دستگاه های کارتخوان کم تراکنشی که توسط بانک ها یا شرکت های خصوصی مرتبط جمع آوری شده اند را در تعداد بالا از مزایدات دولتی و بانکها خریداری کرده و در واحد تست QC و کنترل کیفیت شرکت مینیتک از همه کارتخوان های ثابت و سیار خریداری شده تست سلامت به عمل آورده و دستگاه ها در واحد سرویس و بررسی برد شرکت بطور کامل مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت با اطمینان از سلامت دستگاه های کارتخوان ، این دستگاه های پوز ثابت و سیار را به مشتریان عزیز به عنوان کارتخوان ریفر عرضه می نماییم.

لذا دستگاه های کارتخوان و پوز که شرکت مینیتک عرضه می کند ، جزو کارتخوان های آکبند و ریفر هستند.

 

توجه

لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های کارتخوان ریفر که توسط مینیتک به مشتریان محترم عرضه می گردد دارای 7 روز مهلت تست هستند. البته فروش ویژه مخصوص وکلا با گارانتی 3 ماهه رایگان عرضه می شود و مشمول هزینه فعالسازی نمی باشد.

 

در ادامه می خواهیم به تعدادی از سوالات پر تکرار شما مشتریان عزیز پاسخ بدهیم:

 

۱- آیا برای دستگاه های ریفر مشکل رجیستری وجود خواهد داشت؟

از نظر مالکیت دستگاه های ریفر می توان گفت اگر یک دستگاه کارتخوان ریفر به حساب شما متصل شده و در شبکه پرداخت فعال باشد ، امکان اینکه رجیستر نشوند وجود ندارد چون دارای استاندارد PCI مناسب هستند ، و از طرفی بیش از 6.000.000 دستگاه کارتخوان ریفر در کشور فعال است که خارج کردن آنها از رده غیر قابل باور است. ما در مینیتک تمامی دستگاه های خود را به صورت قانونی خریداری و با سریال های قانونی در سیستم به ثبت می رسانیم تا هرگونه احتمال عدم رجیستری را به صفر نزدیک کنیم ولی به هر حال اینجا هیچ چیز ۱۰۰٪ نیست چون قانون درستی در این باره در دست نیست.

 

۲- آیا محدودیتی در تعداد تراکنش کارتخوان وجود دارد و من باید حتما تعداد زیادی تراکنش در ماه انجام بدهم؟

بعد از خرید دستگاه کارتخوان از شرکت مینیتک شما مالک دستگاه هستید، در نتیجه در صورت انجام تراکنش با تعداد پایین به مشکل مسدودی حساب بر نمیخورید، ولیکن اگر در بازه زمانی 2 ماه (در واقع از زمانی که شما دستگاه را خریداری کردید و تراکنش انجام دادید) بگذرد و هیچ تراکنشی روی دستگاه انجام ندهید سیستم شاپرک به طور خودکار مالک دستگاه را در لیست اشخاص فوت شده قرار می دهد و به علت جلوگیری از سو استفاده از حساب فرد متوفی ارتباط دستگاه با سامانه را قطع می کند که در صورت بروز این مشکل در ۹۹٪ مواقع دستگاه کارتخوان مجدداً قابل وصل شدن است و با پرداخت هزینه فعالسازی که یک رقم ناچیز است قابل فعالسازی مجدد می باشد.

ضمن اینکه توصیه می کنیم حداقل ماهانه 2-3 تراکنش موفق انجام دهید تا هم از عملکرد صحیح دستگاه برای زمان مورد نیاز مطمئین شوید و هم باتری بکاپ داخلی دستگاه که روی برد دستگاه قرار دارد و وظیفه اصلی آن به روز نگه داشتن اطلاعات داخلی CPU مثل تاریخ و ساعت است به دلیل عدم اتصال دستگاه به شارژ تخلیه نشده و اصلاحا دستگاه کارتخوان تمپر نشود.

همچنین توصیه میشود هر 10- 15 روز یک بار باتری دستگاه را پر و خالی کنید تا رسوب سلول های باردار داحل باتری باعث خرابی یا باد کردن باتری کارتخوان شما نشوند. یا اگر از دستگاه برای مدت طولانی تری استفاده نمی کنید ، بهتر است باتری را از دستگاه  خارج کرده و جدا بگذارید تا عمر سلول ها بالاتر برود.

 

۳- چه بانک هایی را می توان به دستگاه کارتخوان مالکیتی متصل کرد؟

در کل ۴ بانک هستند که مینیتک دستگاه های کارتخوان را به حساب این بانک ها متصل نمی کند، این ۴ بانک که PSPهای مینیتک با آنها قرارداد ندارند عبارتند از :

  • بانک ملی
  • بانک ملت
  • بانک پارسیان
  • بانک سامان

چرا؟ چون خود این بانک ها PSP های انحصاری و اختصاصی خود را داشته و بصورت امانی خدمات ارائه می دهند که درنهایت مالک دستگاه بانک است و اگر مجموعه ای کم تراکنش باشد، بانک دستگاه خود را جمع آوری خواهد کرد و شما بدون دستگاه کارتخوان می مانید و روز از نو و روزی از نو … .

 

۴- من کد مالیاتی خود را برای بانک های مثل ملت ، ملی ، سامان یا پارسیان معرفی کرده ام ، چه راه حلی برای من وجود دارد ؟ آیا می توانم کد مالیاتی خود را تغییر دهم؟

اگر کد مالیاتی شما بطور مثال با حساب بانک ملی تعریف شده است به راحتی می توانید با ارائه حساب و کد مالیاتی جدید به اداره مالیات از طریق لینک زیر به اداره مالیات اعلام کنید که حساب قبلی معرفی‌شده دیگر برای مصارف تجاری نبوده و از لیست کد مالیاتی قبلی حذف شود و حساب با کد مالیاتی جدید شما جایگزین قبلی گردد:

www.tax.gov.ir

 

۵- با داشتن دستگاه کارتخوان یا چند کد مالیاتی چقدر قرار است مالیات بپردازیم؟

مقدار مالیات به میزان تراکنش ها با دستگاه کارتخوان بستگی دارد.

برای مثال اگر شما به عنوان یک وکیل تراکنش ۵۰۰۰ تومانی و ۱۰.۰۰۰ تومانی با دستگاه انجام دهید که فقط قطع نشود ، ممیز مالیاتی می گوید یک وکیل چه خدمتی ارائه کرده است که در ازای آن فقط ۱۰.۰۰۰ تومان دریافت کرده است؟ اینجاست که برای شما جریمه کتمان درآمد لحاظ می کنند و کاملا هم صحیح و معقول است.

اما اگر تراکنش های شما ۱۰۰.۰۰۰ تومانی یا ۲۰۰.۰۰۰ تومانی باشد قابل توجیه است و اگر می گویید من کم کار بوده ام و این مبالغ هم فقط بابت حق المشاوره با موکل های کمی که داشته ام دریافت کردم ، این کاملا معقول و منطقی و قابل پذیرش خواهد بود.

 

6- چرا کارتخوان سیار بخریم؟  چرا از بانک دستگاه نگیریم؟

دستگاه های کارتخوان عرضه‌شده توسط بانک بصورت امانی هستند. بانک مبلغ 3 میلیون تومان را جهت تضمین سلامت دستگاه در حساب شما بلوکه نگه می دارد یا از شما چک به 2 برابر مبلغ ارزش واقعی دستگاه می گیرد و بعد دستگاه را در اختیار شما قرار می دهد.

مبلغ بلوکه شده برای بانک ارزشی ندارد و تراکنش هایی که شما با دستگاه انجام می دهید برای بانک مهم است؛ چرا که با تراکنش روی دستگاهی که مالک آن بانک است شما پول خود را به حساب آن بانک واریز می کنید و در نتیجه سرمایه در گردش بانک را افزایش می دهید. و برای اینکه این امر برای بانک صرفه اقتصادی داشته باشد باید برای دستگاه های کارتخوان بانکی در ماه حداقل بین 60 الی 200 تراکنش بالای ۲۵.۰۰۰ تومانی انجام شود و با این اوصاف برای صنف وکلا تهیه دستگاه از بانک اصلا گزینه مناسبی نیست!

 

خطر افزایش قیمت سرسام آور کارتخوان!!

در دستگاه های کارتخوان چون از سیمکارت استفاده می شود مبحث رجیستری از اواخر سال ۱۴۰۱ در دستور کار شاپرک قرار گرفته و در حال انجام است.

در حال حاضر شاپرک برای دستگاه های ریفر طی یک بازه زمانی مشخص مهلت رجیستری گذاشته است که اگر طی این بازه زمانی فعالسازی انجام نشود و دستگاه ها به افراد مشخصی تخصیص نیابند و مهلت مقرر شده به پایان برسد برای حمایت از تولید ملی باید فقط دستگاه آکبند تهیه شود و دیگر اجازه فعالسازی به دستگاه های نصب نشده قبلی داده نخواهد شد.

این در حالی است که با خارج شدن کارتخوان های ریفر بدون تخصیص بعد از اتمام مهلت مشخص شده از طرف سامانه شاپرک، این دستگاه ها دیگر اجازه فعال سازی جدید برای شخصی جدید را نخواهند داشت و دستگاه های آکبند با متقاضی زیادی مواجه می شوند و متاسفانه بازار به سمت انحصاری شدن رفته و به زودی شاهد دستگاه هایی بی کیفیتی خواهیم بود، درست مشابه بازار خودرو که در آن شرکتهای خودروساز داخلی بدون رقابت با سایر برندها قیمت ها را تا جایی که ممکن است بالا برده و کیفیت را تا حد امکان پایین می کشند، در صنعت کارتخوان نیز شاهد چنین معضلی خواهیم بود و از طرفی چون ظرفیت تولید شرکت های تولیدکننده داخلی به اندازه کافی نیست که بازار را تامین کنند این افزایش تقاضا و کاهش عرضه باعث افزایش شدید قیمت کارتخوان های آکبند خواهد شد.

 

مدت راه اندازی، نحوه و مدارک موردنیاز:

مدت راه اندازی دستگاه کارتخوان بین 3 الی 7 روز کاری بعد از تکمیل کامل مدارک و تائید پشتیبانی شرکت مینیتک (شنبه الی چهارشنبه) می باشد که پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل رسمی شامل روزهای کاری نیست، علت انجام نشدن کار در ایام ذکرشده ، عدم حضور کارشناسان PSP  ها و سامانه شاپرک در مراکز بررسی مدارک و پشتیبانی شاپرک است، وگرنه ما در مینیتک حاضریم حتی روز های تعطیل هم برای رفاه حال مشتریان عزیزمان کار کنیم . 🌹

 

7- ماجرای پیامک های تایید شاپرک که برای مشتری می آیند چیست؟

به صورت کلی برای راه اندازی دستگاه کارتخوان به ۲ کد نیاز است:

  • کد پذیرنده که بعد از آپلود مدارک در سامانه شاپرک و تائید هویت به شماره سیمکارت ثبت شده پیامک می شود.
  • کد پایانه که بعد از تائید دستگاه توسط سامانه شاپرک برای پذیرنده پیامک می شود.

که بعد از دریافت این کدها و منطبق کردن آنها روی دستگاه که به آن عملیات پیکربندی دستگاه کارتخوان گفته می شود، دستگاه کارتخوان سیار شما راه اندازی شده و دستگاه پوز آماده استفاده می باشد.

 

8- چه مدارکی برای تهیه دستگاه کارتخوان مالکیتی مورد نیاز است؟

توجه

مدارک مورد نیاز: عکس کارت ملی بصورت پشت و رو/عکس صفحه اول شناسنامه/عکس از کارت بانکی بصورتی که شماره شبا روی کارت مشخص باشد/عکس ار تائیدیه کد پستی/تائیدیه کد مالیاتی

برای تخصیص کارتخوان وکلا محترم ، دو عامل دیگر هم مورد نیاز می باشد:

  • عکس دفترچه وکالت یا پروانه وکالت
  • عکس گواهی تاریخ تمدید

 

9- چه دستگاه کارتخوانی برای وکیل ها و مشاورین حقوقی وکلا مناسب است؟

در این بخش دستگاه هایی که بیشتر وکلا استفاده می کنند و مورد پسندشان هست را به شما پیشنهاد می کنم.

کافیست برای تهیه دستگاه به شماره زیر یک پیامک ارسال کرده و مدل دستگاه مورد نظر خود را اعلام کنید تا همکاران من در پاسخ یک رسید خدمت شما پیامک کنند که در آن نوع دستگاه، آکبند یا غیرآکبندبودن دستگاه کارتخوان، مدت گارانتی توافق شده، مبلغ کل معامله و مبلغ مورد نیاز دریافتی به عنوان بیعانه و مانده مبلغ پس از پرداخت بیعانه در آن درج شده است و شما پس از پرداخت بیعانه به مرحله ارسال مدارک برای فعالسازی می‌رسید.

90470056809

09120475270

09100103047

 

دستگاههای مناسب برای مشاورین حقوقی وکلا:

 

  • دستگاه پوز جیبی و اندرویدی یوروو آی 2000 UOROVOI2000

این دستگاه عملا کاربرد یک دستگاه موبایل را دارد:

دوربین با کیفیت با قابلیت عکس برداری و فیلم برداری، زیرساخت اندروید، میکروفون برای مکالمه و ضبط صدا، قابلیت دریافت و ارسال پیامک، دریافت تماس های ورودی و برقراری تماس خروجی، نصب نرم افزارهای مختلف مجاز، گوگل کروم، فایل منیجر، برنامه های لوکیشن محور و مسیر یاب ها، وای فای، GPS، بلوتوث، GPRS، سیمکارت خور، بدون چاپگر، با باتری بسیار قوی

می توان گفت تقریباً تمامی قابلیتهای یک موبایل اندرویدی را داراست و بهترین گزینه برای افرادی است که یک گوشی اپل دارند و دوست دارند که یک موبایل اندرویدی هم داشته باشند!

این دستگاه بصورت آکبند با یکسال گارانتی و تمامی قابلیتهای یک دستگاه کارتخوان تمام عیار با قیمتی زیر 7 میلیون تومان عرضه می شود.

 

  • دستگاه کارتخوان پکس D230

دستگاه پکس d230 یک کارتخوان کوچک و جمع و جور یکی از محبوب ترین مدل های تازه وارد و آکبند پکس به بازار ایران است که با امکاناتی همچون اتصال به وای فای، سرعت تراکنش بسیار بالا، باتری بسیار قوی و خوب که 12 الی 48 ساعت شارژ نگه می دارد و البته سیمکارت خور بودنش تجربه کاربری خوبی را به همراه خواهد داشت.

اما به نظر من قیمت این دستگاه نسبت به امکانات و کارایی که ارائه می کند خیلی بالا است و با چنین مبلغی یعنی در حدود بالای 6 میلیون تومانی که دارد می توان دستگاه های خیلی بهتری همچون SZZT8223 یا MOREFUN MF919 با دنیایی از امکانات بیشتر تهیه کرد.

همانطور که گفته شد این دستگاه آکبند با گارانتی یکساله عرضه می شود.

  • کارتخوان H9 :

کارتخوان اچ9 ارزانترین دستگاه آکبند پرینتردار موجود در کشور است.

کارتخوان مورفان اچ9 دستگاهی خوش چهره است که چاپگر و وای فای هم دارد. این محصول با یکسال گارانتی و مجهز به NFC، سوکت شارژ اندروید، نمایشگر رنگی و یک باتری قوی که 10 الی 30 ساعت شارژ نگه می دارد، با قیمتی حدود 3 الی 4 میلیون تومان عرضه می شود یک انتخاب عالی برای افرادی است که می خواهند با کمترین هزینه یک دستگاه کارتخوان آکبند گارانتی دار تولید داخل تهیه نمایند.

  • دستگاه پوز جیبی PAX D180 :

به طور کلی شرکت PAX یکی از بهترین برندهایی است که در حوزه کارتخوان فعالیت دارد. و البته با ارائه این دستگاه کارتخوان جیبی یعنی PAX D180 به عبارتی گل کاشته و زیبایی و کم حجم بودن را با هم ترکیب کرده و در اختیار مشتریان قرار داده است.

این دستگاه کارتخوان جیبی به دلایل مختلفی مصرف باتری بسیار بسیار پایینی دارد:

  • نمایشگر کوچک و سیاه و سفید، که باعث کاهش مصرف باتری برای تنظیم رنگ و موارد گرافیکی می شود.
  • بدون نیاز به سیمکارت ، که باعث می شود با قابلیت اتصال با بلوتوث به گوشی موبایل ، از اینترنت گوشی موبایل اندرویدی شما برای انجام تراکنش استفاده کرده و در نتیجه مصرف باتری آن برای به دست آوردن سیگنال های آنتن به شدت کاهش یافته است.
  • بدون چاپگر ، که نیازی به سوزاندن رول های حرارتی برای چاپ نتیجه تراکنش نداشته و به وسیله نرم افزار موبایلی که شما به عنوان مالک دستگاه در گوشی موبایل خود نصب کرده اید می توانید رسی تراکنش را برای مشتری share کرده و به اشتراک بگذارید.
  • سیستم هوشمند مدیریت باتری، که در صورتی که تا 5 دقیقه روی دستگاه هیچ دکمه ای زده نشود خود را به حالت خاموش می رساند تا بیشترین ذخیره انرژی را برای شما به ارمغان بیاورد.

از دیگر ویژگی های این کارتخوان فوق کوچک و خوش دست می توان به ابعاد کوچک، سوکت شارژ اندروید، گارانتی یکساله، و سرعت بالای تراکنش که با سرعت اینترنت گوشی مرتبط است اشاره کرد. در واقع  بسته به نوع اینترنت گوشی اگر 4.5 جی باشد سرعت تراکنش بسیار بالایی دارد و اگر 3جی باشد بین 2 تا 3 ثانیه تراکنش انجام می گیرد.

  • دستگاه پوز ریفر PAX S910 mini با گارانتی 3 ماهه

اجازه بدید کوچکترین دستگاه کارتخوان دارای چاپگر کاغذی موجود در کشور را به شما معرفی کنم!

بله، کارتخوان اس 910 مینی که همانطور که از برند سازنده مشخص هست و قبلا هم گفته ام پکس یکی از بهترین برند های دستگاه های کارتخوان در کشور است. این مدل دستگاه کارتخوان از نظر ابعاد شدیداً کوچک اندام است و تا حدودی حتی جیبی محسوب می شود.

سوکت شارژ اندروید دارد که به آن معناست که همواره در هر شرایطی حتی با یک پاور بانک هم می توان آن را شارژ کرد. باتری آن قابلیت نگهداری شارژ بین 6 الی 24 ساعت را دارد، نمایشگر سیاه و سفید کارتخوان سیار S910 mini موجب کاهش هرچه بیشتر مصرف انرژی آن شده و همچنین سرعت تراکنش 3 الی 5 ثانیه را به شما ارائه می نماید و این دستگاه کارتخوان برای افرادی ایده آل است که هم کوچکی، هم سرعت، هم کیفیت، هم زیبایی و هم رسید چاپی را با هم و یکجا می خواهند.

شما می توانید این دستگاه پوز بسیار کوچک با قیمت حدود 2 میلیون تومان از مینیتک با گارانتی 3 ماهه و فعالسازی رایگان تهیه نمایید.

  • دستگاه کارتخوان me31 با گارانتی 3 ماهه

کارتخوان نیولند me31 که در یک سال گذشته وارد بازار شده و با توجه به قیمت پایین خود امکانات مناسبی را به مشتریان و کاربران خود ارائه کرده است این روزها یکی از کارتخوان های پرطرفدار در اصناف مختلف محسوب می گردد. سوکت شارژ اندروید با قابلیت شارژ با پاور بانک، نمایشگر رنگی، باتری با قابلیت نگهداری شارژ بین 8 الی 28 ساعت و سرعت تراکنش 3 الی 5 ثانیه ای از امکانات این دستگاه محسوب می شود. البته لازم به ذکر است انجام برخی خدمات برای این مدل دستگاه با دشواری ها و در نتیجه با هزینه های نسبتا بالایی همراه است که البته تا زمانی که مشکل جدی برای دستگاه پیش نیاید نیازی به نگرانی در این خصوص نخواهید داشت. در حال حاضر این دستگاه گرید A با قیمت حدود 2 میلیون تومان در مینیتک همراه با گارانتی 3 ماهه و فعالسازی رایگان به حضور مشتریان گرامی عرضه می شود.

  • دستگاه پوز امپ 9000 با گارانتی 3 ماهه

این دستگاه کارتخوان از نظر ظاهری و امکانات زیر ساخت سخت افزاری دقیقا با کارتخوان NEWPOS 7210 نیز برابری می کند.

سوکت شارژ موتورولایی یا ذوزنقه ای یا به عبارت علمی تر mini USB آن، با اینکه کمیاب تر از مدل های اندرویدی دیگر موجود در بازار است اما همچنان اجازه و امکان بهرمندی از قابلیت شارژ با انواع کلگی های USB دار موبایلی را حتی به وسیله پاور بانک به کاربران خود ارائه می کند.

از امکانات خوب دیگر این دستگاه می توان به باتری با قابلیت نگهداری شارژ بین 6 الی 24 ساعت، نمایشگر لمسی و رنگی، زیبایی در ساخت و ابعاد نسبتا کوچک و همچنین سرعت تراکنش 3 الی 5 ثانیه اشاره کرد. در حال حاضر دستگاه پوز AMP 9000 یا همان کارتخوان نیوپوز 7210 را می توانید با قیمت حدود 2 میلیون تومان همراه با گارانتی 3 ماهه و فعالسازی رایگان از مجموعه مینیتک تهیه نمایید.

  • کارتخوان وریفون 675 با گارانتی 3 ماهه

شاید بتوان گفت دستگاه پوز وریفون vx675  همتراز با کارتخوان PAX D180 جیبی جزو پر فروش ترین و پر طرفدارترین دستگاه های کارتخوانی بوده است که صنف وکلا از آنها استقبال کرده اند.

نمایشگر رنگی و غیر لمسی، ابعاد نسبتا کوچک، ظاهر زیبا و سرعت تراکنش 3 الی 5 ثانیه ای این دستگاه به همراه قیمت زیر 2 میلیون تومانی آن برای هر وکیلی که استفاده زیادی از دستگاه کارتخوان خود نداشته و دوست دارد دستگاه کارتخوانش کوچک اندام و کمجا در جابجایی ها باشد و رسید هم چاپ کند، یک گزینه بسیار عالی محسوب می شود و هرچند با اینکه ما به رسم صداقت به مشتریان گرامی خود می گوییم در صورتیکه شارژ باتری  این دستگاه پوز به زیر 30 درصد برسد آنتن دهی خوبی را ارائه نخواهد کرد، ولی باز هم به خاطر قیمت مناسب و امکانات گفته شده و قابلیت شارژ آن با هر کابل شارژ اندرویدی و حتی با پاوربانک، این مسئله از نظر وکلا منع خاصی برای آنها در خرید این دستگاه ندارد و هر روز شاهد سفارش دستگاه های کارتخوان وریفون 675 با قیمت حدود 2 میلیون تومان توسط وکلای گرانقدر و مشتریان کم تراکنش و البته با گارانتی 3 ماهه و ثبت و فعالسازی رایگان در مینیتک هستیم.

  • دستگاه کارتخوان پکس اس 80 سیار با 3 ماه گارانتی

ارزان ترین دستگاه کارتخوان که ما به وکلا پیشنهاد می کنیم دستگاه پوز سیار پکس اس 80 است .البته که ابعاد بزرگ این دستگاه به نظر خود من به همراه نمایشگر سیاه و سفید، سوکت شارژ سوزنی و ساختار ظاهری نه چندان مدرن آن ، برای یک وکیل می تواند برازنده نباشد اما با این حال مزایایی از جمله امکان استفاده بصورت ثابت و سیار و داشتن سرعت تراکنش 3 الی 5 ثانیه ای ، باتری با شارژ 4 تا 10 ساعت  و البته قیمت بسیار پایین آن می تواند نظر بسیاری از کارآموزان وکالت یا برخی از وکلای دیگر را به خود جلب نماید تا با پرداخت فقط 1.5 میلیون تومان خود را صاحب دستگاه کرده و این دستگاه کارتخوان ریفر را با گارانتی 3 ماهه و فعالسازی رایگان از مینیتک دریافت نمایند.

10- چطور مدارک را برای شما ارسال کنیم ؟

به دو روش امکان ارسال مدارک جهت فعالسازی دستگاه پوز بصورت آنلاین و غیر حضوری میسر است:

  • پیام رسان های داخلی مثل روبیکا، سروش، ایتا، بله
  • سامانه بارگذاری مدارک مشتریان

که پس از پرداخت بیعانه اطلاعات این دو روش ارسال مدارک به شما ارائه می گردد.

 

11- بعد از ارسال مدارک چطور سفارش خود را پیگیری کنیم؟

همانطور که گفته شد مهم ترین نکته برای شروع روند آماده سازی کارتخوان، ارائه درست و کامل تمامی مدارک موردنیاز به تیم تکمیل مدارک مینیتک است.

لذا تنها پس از آنکه از همکاران واحد مدارک ما تاییدیه گرفتید که مدارک شما کامل شده است، پس از گذشت 3 روز کاری در صورتی که همکاران ما برای تحویل دستگاه کارتخوان شما، از شرکت مینیتک با شما تماس نگرفتند با پشتیبانی برای پیگیری روند تماس حاصل فرمایید:

شماره پشتیبانی جهت پیگیری سفارش:   09906820949 / 02634019049

 

روز ها و ساعات پاسخگویی تیم پشتیبانی مینیتک:

شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 13 و 15 الی 18 .

و پنجشنبه ها از ساعت 9 الی 13 .

لازم به ذکر است در صورت کامل بودن مدارک شما، تیم مینیتک زودتر از سه روز کاری اعلام شده با شما تماس گرفته و اعلام آمادگی جهت تسویه حساب و تحویل دستگاه ها را می نمایند؛ چون ما در مینیتک در تلاشیم در سریع ترین زمان ممکن، نسبت به ارائه دستگاه کارتخوان که ابزار کار شما مشتریان عزیز محسوب می شود، سربلند باشیم.

 

12- گارانتی شامل چه مواردی نمی شود؟

در کل در سه حالت دستگاه از گارانتی خارج می شود:

  • ضربه خوردن
  • آب خوردن
  • نوسان برق

اگر این سه مورد را نداشته باشید، عموم خدمات بصورت رایگان خواهد بود؛ مگر آنکه هولوگرام روی بدنه دستگاه مخدوش، پاره یا کنده شده باشد که این موضوع در همه جای دنیا به معنی ابطال خدمات گارانتی برای مشتری خواهد بود.

از آنجا که عمر اقلام مصرفی کارتخوان مثل باتری و شارژر به نحوه استفاده شما مشتری عزیز بستگی دارد (مثلا زدن باتری به شارژ از شب تا صبح یا برای بیش از 2 ساعت و یا استفاده از شارژرهای متفرقه و … ) لذا گارانتی اقلام مصرفی یکماه می باشد.

 

خیلی زود دیر می شود !!!

در اواسط این مقاله به موضوع خطر افزایش قیمت سرسام آور کارتخوان اشاره کردیم .

اما بگذارید خطر بزرگتری که شما وکلای گرامی را در صورت عدم تهیه کارتخوان سیار تهدید می کند را خاطر نشان کنم !

((( جرایم اجباری اداره مالیات )))

در سال 1402 برای برخی وکلا که با ما برای خرید کارتخوان مشاوره داشتند متوجه شدیم که اداره مالیات به دلیل نداشتن دستگاه کارتخوان سیار به نام خود وکیل، مالیات ها و جرایمی تا حدود 2.000.000.000 ریال برایشان بریده است!!!

حال از شما می پرسم… hیا پرداخت 2 تا 5 مDلیون تومان برای خریدن یک کارتخوان خوب و خلاص شدن از استرس وقوع چنین جرایم مالیاتی سنگینی ارزشش را ندارد؟

پس سریعاً و همین الان اقدام کنید و برای سفارش دستگاه پوز و خلاص شدن از خطر صدور جرایم مالیاتی به مدل دستکاه انتخابی خود را به همکاران ما با قید امکانات مورد نظرات پیامک کنید تا بتوانیم سریعاً برای انجام کار شما اقدامات لازمه را صورت دهیم.

90470056809

09120475270

09100103047

 

امیدوارم توانسته باشم مشاوره خوب و جامعی در خصوص خرید دستگاه های کارتخوان و ساز و کارهای آنها به شما ارائه کنم تا با ذهنی باز و خیالی آسوده انتخاب خود را صورت داده و از خدمات ما در مینیتک بهرمند شوید.

ارادتمند – حسام مالمیر – مدیریت مینیتک.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *