اخذ نمایندگی فروش از مینی تک

,
اخذ نمایندگی فروش کارتخوان

کسانی که این مقاله را بخوانند ثروتمند خواهند شد

فکر کردن کافیست ، کسب درآمد را شروع کنید

فرآیند «فروش» هدف مهم تمام کسب و کار و بیزینس ها است و برای رسیدن به این هدف باید مسیر یا راهکار مشخص داشت.

وقتی کسب‌وکار رونق می‌گیرد قطعاً به فکر توسعه و بزرگ کردن آن خواهیم بود. این دقیقاً بدین معناست که ما برای فروش محصولات خود حتماً نیاز نداریم که شخصاً در سایر مناطق شناسایی‌ شده فروشگاه یا به‌اصطلاح شعبه داشته باشیم ، بلکه می‌توانیم از سایر افرادی که در آن مناطق دارای امکانات لازم هستند بخواهیم تا به نمایندگی فروش کالا و محصولات ما مبادرت ورزند.

در برخی از اوقات فروش راضی کننده ترین (ذهنی و مالی) شغل به نظر می رسد؛ حقوق دارید، کمیسیون می گیرید، هزینه های کاری برعهده شرکت است، شرکت در اختیار شما است و مواردی از این قبیل.

دنیای فروش اصلا محدود نیست و میشود در آن تا بی‌نهایت مشتری داشت. (مانند آمازون که به همه دنیا خدمات می دهد). البته به شرطی که راه آن را رو خوب یاد بگیریم .

برای فروختن محصول لازم است که محصول یا خدمات قابل توجهی داشته باشید. بعضی محصولات نیازهای روزمره و اساسی همه آدم هاست مانند دستگاه کارتخوان که امروزه هیچ فردی پول نقد همراه خود ندارد و همه ی فروشگاه ها مجبورند که دستگاه را تهیه کنند . برای وارد شدن به دنیای فروش ، این محصول می‌تواند کمک بزرگی به شما کند. چون تامین آن راحت است و فروش آن هم مشکلات خیلی خاصی ندارد.

از طرد شدن متنفرید

به دل نگرفتن پاسخ های منفی، کنار آمدن با آن ها وتلاش برای تبدیل آن ها به پاسخ مثبت (بدون سماجت) برای موفقیت در حرفه فروشندگی ضروری است. هیچ فروشنده ای وجود ندارد که «نه» نشنیده باشد و شما هم از این قاعده مستثنی نخواهید بود. بنابراین باید قدرت مدیریت پاسخ های منفی را داشته باشید.

فروشندگی مناسب شما نیست

اگرچه بسیاری از فروشنده ها وقت زیادی را برای بررسی گزارش ها و اقدامات مربوط به مشتری یابی آنلاین در پشت میز و در مقابل رایانه می گذرانند، اما حقیقت این است که فروشندگی یک کار دفتری نیست و پشت میز نشینی آن تضمین شده نخواهد بود. اگر ترجیح می دهید که یک اتاق کار داشته باشید و بیشتر وقت تان را در مقابل رایانه تان بگذرانید، فروشندگی شغل ایده آل شما نیست.

برای اینکه فروش  خوبی رو داشته باشید ، یا باید ایده نابی پیدا کنید، یا اینکه محصول را به شکلی خوب بفروشید. مثلا اگر دستگاه کارتخوان می‍فروشید، به شکل خلاقانه‌ای آن را بفروشید یعنی روش فروش شما متفاوت با بقیه فروشندگان باشد.

 باید طوری خلاق باشید که با فروش محصول به مشتری بیشترین سود را برسانید.

البته سود رساندن به مشتری به معنی پول دادن به او نیست ؛ بلکه وقتی که مشتری محصول شما را میخرد ، باید حس کند چیزی با ارزش تر از پولی که پرداخت کرده ،  به دست آورده است. ب عنوان مثال اگر محصولی را 5هزار تومان میخرد ، باید حس کند که محصول موردنظر 10 هزار تومن میارزد یا اینکه مشتری در عوض خدمت یا محصول شما ، حس کند که چیز با ارزشتری بدست آورده .بر فرض مثال اسنپ با احترام گذاشتن به وقت مشتری‌ها ، این حس را به آنها القا می‌کند که مثلا ۱۰ هزار تومن در ازای زودتر رسیدن (یا راحت تر رسیدن) پرداخت کرده‌اند و نه فقط یک رفت و آمد ساده.  فروشنده خوبی بودن به چه محصولی فروختن نیست . بلکه مهم این است که بهترین خودتان باشید.

به فروشندگی فکر کنید. چه چیزی به ذهن تان آمد؟ آیا تصور شما مثبت است یا منفی؟

همین که این مطلب از بخش فروش را خواندید ، نشانه ای از علاقه شما به این مبحث است پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید .

شرکت مینیتک همکاران خود را به سه دسته تقسیم کرده است .

بازاریاب

مسئول فروش

نمایندگی

بازاریاب

این افراد کار را شروع می کنند ، اطلاعات و دانش بالایی در این خصوص ندارند و قصد دارند که یک کسب درآمدی داشته باشند بازاریاب اصولا فروش های تکی را انجام می دهندیعنی مشتری را می یابند و محصول را به آن مشتری می فروشند و کار های ثبت راه اندازی و گارانتی دستگاه کارتخوان و همه ی خدمات و پشتیبانی را از شرکت ما دریافت می کنند .

تعرفه سود بازاریاب در شرکت مینیتک 7درصد از قیمت کالا می باشد .

مسئول فروش

اصولا مسئول فروش یک پله از بازاریاب جلو تر است .

شرکت مینیتک در هر شهر با یک الی دو مسئول فروش همکاری میکند .

مسئولین فروش دستگاه را به تعداد از ما خریداری می کنند و اجباری به ثبت در سامانه ما و گارانتی دستگاه ندارند

و چون مسئول فروش هزینه برای خرید دستگاه می کنند کار های ثبت و راه اندازی و گارانتی دستگاه  را شرکت مینیتک با پایین ترین قیمت انجام می دهد.

زمانی که یک مسئول فروش دستگاه را خریداری کند 48 ساعت مهلت تست دارد و در این ساعات اگر دستگاه مشکلی داشته باشد شرکت دستگاه را مرجوع و تعویض می کند و اما اگر قصد داشت که دستگاه گارانتی داشته باشد جدا از هزینه ی ثبت به مبلغ 150 هزار تومان به هزینه دستگاه افزوده می شود .

نمایندگی

نمایندگی چه تفاوتی با مسئول فروش دارد؟

مرحله اول:

شرکت مینیتک برای نماینده ها در ابتدای امر این را اجبار قرار داده است که حتما باید حداقل دوره ی مقدماتی آموزش کارتخوان را گذرانده باشند زیرا ممکن است مواقع ارسال کارتخوان از سوی ما در بار دچار آسیب شود .در بخش آموزش توضیح داده شده است در ابتدای دوره ی مقدماتی از صفر استارت می شود و آموزش های برد شناسی ، قطعه شناسی و نحوه ی کار کردن با دستگاه ، 13 عدد از دستگاه های پر کاربردی که در کشور استفاده می شود از جمله PAX ها و وریفون ها و همچنین انجینیکو ها و غیره توضیح داده می شود . این دوره ها به صورت حضوری و غیر حضوری که دارای 4 عدد DVD که حدود 16 گیگابات حجم دوره می باشد به همراه فایل های مربوطه که شامل نرم افزار ها ، اپ زدن ، رفع تمپری ، لق زدن سوکت شارژ ، تعویض جای سیم کارت تعمیر مگنت ، تعمیر سوکت ها و غیره شامل می باشد .

مرحله ی دوم:

در این مرحله نیاز است که شرکت مینیتک با شما قراردادی را تنظیم کند که در این قرارداد شرکت یک سری اهداف فروشی را دارد که در ازای آن قرارداد اطلاعات شما را در وبسایت رسمی خود قرار می دهد و شما را به عنوان نماینده رسمی خود معرفی می کند در صورتی که شخصی در شهری مانند شهر شما یا اطرافتان نیاز به تعمیرات و یا قطعات داشته باشند شرکت شما را معرفی می کند و یک منبع در آمد مناسبی برای شما خواهد بود و یا اگر نامه ای برای ارگان یا معرفی نامه ای یا مجوز فعالیت را درخواست کنید خدمت شما عزیران ارائه می شود و بعد از بازه ی زمانی دو ماهه اگر این که تعداد ثبتی شما 50 عدد در ماه را در طی دوماه متوالی محقق کنید یعنی 50 فروش به مصرف کننده ثبت کنید یعنی اینکه شما مستعد دریافت پنل هستید و شرکت به شما پنل را ارائه می دهد ودر قبال آن از شما تضامینی مانند سفته از شما گرفته می شود و در قرارداد قید می شود .

زمانی که به شما پنل ارائه می شود شما در سود تراکنش پذیرندگانتان هم سهیم میشوید که این به این معناست که پذیرندگان شما دستگاه کارتخوان را خریداری می کنند و از دستگاهشان استفاده می کنند و سود حاصل از تراکنش ها شاپرک این را در نظر می گیرد که به اصطلاح سود شاپرکی نام دارد به شما داده می شود و یعنی اینکه شما زمانی که کار هم نکنید مبلغ را دریافت می کنید .

اگر تعداد دستگاه سفارش می دهید حتما باید تعداد و نام دقیق و کامل دستگاه را اعلام کنید در صورتی که بار را شما به هر روشی که بگید ارسال می کنیم و وظیفه ی پرسنل شرکت مینیتک این است که محصول را درست و اصولی بسته بندی کنند و تحویل دهند و این تحویل می تواند یک فرد از سوی شما باشد که بار را تحویل بگیرد و یا یک زمانی شما قصد دارید که محصول را با باربری ارسال کنیم در نهایت روش ارسال را شما انتخاب میکنید و شرکت فقط تحویل دهنده است اگر در طی مسیر مشکلی برای بار به وجود بیاید شرکت هیچ مسئولیتی را قبول نمی کند .

به هر مشتری با این پیش زمینه نزدیک بشید که قرار هست برای حل مشکل یا رسیدن بهس هدفش کمک کنید ، نه برای فروش محصول یا خدمات.(برایان تریسی)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *